מי אנחנו

חיפוש

נעים מאוד. מיכל שטל דיסקין, מייסדת ובעלת החברה, מהנדסת מערכות מידע בעלת ניסיון של מעל 25 שנה בניהול מערכות מידע,
המומחיות שלי ושל הצוות פתירת בעיות ואתגרים בתהליכים ומערכות.

ההנהלה שלנו

Sapir Sigler Miretzky

ספיר סיגלר מירצקי
סמנכ"לית פרויקטים

Michal Stahl Diskin

מיכל שטל דיסקין
מנכ"לית

 

ההנהלה שלנו

Michal Stahl Diskin

מיכל שטל דיסקין
מנכ"לית

 

Sapir Sigler Miretzky

ספיר סיגלר מירצקי
סמנכ"לית פרויקטים

ספיר, סמנכ"לית ניהול פרויקטים, ניהול עשרות פרויקטים מתהליך האפיון ועד להטמעה.

איתנו עובד צוות עתיר ניסיון של מומחים בהובלת פרויקטים משלב הרעיון, האפיון ועד הטמעה

ביכולתנו לפתור אתגרים של ארגונים באמצעות מיפוי והתאמה של אפליקציות ומחשוב שיצרו שינוי משמעותי ויביאו את הארגון להיות יעיל ומתקדם.

פותרים אתגרים ארגוניים

קידום היעילות– באמצעות פתרונות מחשוב- מציאת פתרונות מערכות מידע, תוכנות ואפליקציות- המקדמות את צרכי הארגון ולקוחותיהם.

עלויות ושינויים– הסיבה שרוב העסקים לא עושים את הצעד הראשון ברכישת מערכות מידע ותוכנית הוא הפחד מהעלויות והשינוי המערכתי שלא ידוע איך יתחיל ואיך יגמר.

מיפוי תהליכים- ליצירת התנהלות יעילה ועקבית

איתור צווארי בקבוק- בתהליכים ובקבלת החלטות

ניטור תקלות– חוזרות ונשנות שבעזרת פתרונות מחשובים חוסך זמן וכסף

פתרונות המחשוב – אפליקציות ותוכנות- פותרות אותנו מעבודה שחורה, הקלדות כפולות וניירת

חסכון בזמן – הזמן הוא המשאב החשוב ביותר , רוב פתרונות המחשוב מובילים לחסכון בזמן עבודה וכתוצאה מכך הארגון פנוי לעיסוק בפרויקטים ושינויים נדרשים

החלפה/ בחירה של תוכנה– לעיתים מבחינת הארגון היא להיות או לחדול. פתרונות המחשוב יכולים לייצר לארגון יתרונות תחרותיים

הטמעת שינויים ארגוניים ואסטרטגים – באמצעות מערכות המידע

גישתנו משלבת חשיבה אסטרטגית וחדשנות, עם תהליכי יישום פשוטים ויעלים.

3 שלבי העבודה אתנו

  • מנתחים את האתגר ומאפיינים את הצורך
  • מאתרים מערכת מתאימה
  • מנהלים פרויקט הטמעה

פתרונות אפליקציה ומחשוב מובילים

  • מערכות ERP (יוצג בגרסא בעברית, לא יוצג בגרסא באנגלית )
  • מערכות AI לאוטומציה בשירות לקוחות
  • אפליקציה לניהול טכנאים בשטח
  • אפליקציה לניהול נוכחות – עובדים/ מאבטחים/ סטודנטים
  • אופטימיזציה של חברות עם מערך שילוח והפצה
  • חיבור ויצירת ממשקים בין מערכות המידע השונות

הגדלת האפקטיביות והיעילות

Our support involves 6 components:

הליווי שלנו מתעמק ב6 אלמנטים:

מורכבות הפרויקט ונקודות מבט חדשות – התאמת מערכות מידע מתוך הידע והניסיון שלנו עם מערכות מידע קיימות בשוק והיכולת להביא נקודות מבט חדשות וליישם לקחים  שנלמדו כבר בארגונים אחרים (במקומות בהם יש מנהל מערכות מידע העבודה נעשית בשיתוף פעולה).

  • היכרות וניסיון של למעלה מ25 שנה עם מגוון מערכות מידע והטמעתן במעל 200 חברות ועסקים במגזר הציבורי והעסקי.
  • אובייקטיביות – אנחנו מביאים מבט אובייקטיבי ומנותק מאינטרסים ופוליטיקה ארגונית, ומחויבים רק לצרכי הארגון על כל מרכיביו- כספים, לוגיסטיקה, ייצור, שיווק, מכירות, רכש, וכו'.
  • "עסקים כרגיל" – בזמן הובלת הפרויקט והטמעתו העסק ממשיך לעבוד והתהליך אינו מצריך עצירה (יחד אתכם ניצור היערכות מוקדמת לתהליכי עבודה בימי החלפת המערכות).
  • לא מה שרוצים אלא מה שצריך– חשוב לנו ללוות את הארגון ולאפיין את דרישות הלקוח, כך שהפרויקט יהיה מותאם לארגון מחד, ומותאם לתקציב מאידך.
    אנחנו נמשיך לעמוד לרשותכם ולתת תמיכה ככל הנדרש.
  • ניהול מ"א-ת"– הייחודיות שלנו הינה לקיחת אחריות על הפרויקט גם אם יש עוד ספקים שמעורבים בפרויקט – ספקי חומרה, תוכנה, מיישמים, כוח אדם פנימי ועוד, אנו עובדים עם כל הגורמים הנדרשים, ורואים לנגד עינינו את סיום הפרויקט בהצלחה וביעילות.

 

בנימה אישית, אנחנו אוהבות את המקצוע והעבודה ויכולות להביא לעסק שלך לא רק עושר של ניסיון אלא רוח גבית ואנרגיה רעננה- עם הומור וכיף התורמים להצלחת פרויקטים.

בעבודה אתנו אנו מתחייבים לחיסכון של כ-30% ממשך הפרויקט ועלויותיו

סיפורי מקרה

פנה אלינו מנכ"ל של מפעל תעשייתי, וביקש פתרון נקודתי לנושא תכנון פקודות העבודה בייצור, המנוהלות כיום באקסל ובדרישה שלא להיכנס לפרויקט מורכב של מערכת ERP. ביצענו ניתוח מצב קיים ומצאנו שהחברה עובדת עם מערכת פיננסית ישנה, ונושאי המלאי והייצור אינם מנוהלים בצורה יעילה.

החלטנו לנהל פרויקט בשני שלבים:

  • שלב א – לבחור את מערכת ה ERP הבאה, ולהעביר אליה רק מה שמתבצע בצורה ידנית ובאקסל מבלי להחליף את מערכת הכספים
  • שלב ב – החלפת מערכת הניהול הכספי למערכת ה ERP שהוטמעה בשלב א

ארגון שעסק בשילוח מוצרים קיצרנו את זמן ועלויות קליטת הסחורה ושילוח הסחורה ב 20%.

בארגון שעוסק בניהול מסמכים רבים – הטמענו מערכת אוטומטית של סריקה וארכוב מסמכים, וחסכנו 40% בכוח האדם שעסק בנושא.

יש לכם אתגר? צרו קשר ונחשוב על זה ביחד

דילוג לתוכן