ניהול פרויקט החלפת מערכת ERP
במסגרת הפרויקט בוצע מיפוי מצב קיים והשוואה בין אלטרנטיבות
בחרנו במערכת ODOO למרות שהיא לא הייתה נפוצה בתקופה זו בישראל, המערכת התאימה בשיטת העבודה ובעלויות לצרכי הארגון.
הפרויקט נבנה בשלבים על מנת להפחית בסיכון וצמצם את משך הפרויקט.
התחלנו בפרויקט ניהול שרשרת אספקה – מכירות, לוגיסטיקה, רכש וניהול מלאי, בשילוב מאפייני ייצור ייחודיים לחברה.
בהמשך – העמקת היישום בייצור, ועבודה מול מחלקות נוספות.
הפרויקט אפשר אינטגרציה בין מחלקות החברה, שיפור היעילות התפעולית, זרימת המידע בצורה אחידה לכל הצוותים, אוטומציה של תהליכים מרכזיים שהובילה לחסכון בזמן ובעלויות.